Kamis, 19 November 2015

Homeopati - Sistem Diagnostik

Homeopati - Sistem Diagnostik

Diagnosis untuk homeopati yang mempunyai makna yang tidak pernah gagal untuk membingungkan doktor tradisional, kepada siapa diagnosis adalah tidak lain daripada mercu tanda dalam perjalanan rawatan pesakit. Mereka benar-benar menikmati membaca laporan ujian patologi rumit dan menerangkan kepada pesakit dengan ungkapan itu maha mengetahui pada muka mereka kerana pesakit dengan penuh perhatian mendengar apa peratusan yang bahan kimia yang tinggi atau rendah dalam darah atau air kencing atau sampel lain diuji oleh pakar patologi.

Untuk semua kesombongan mereka, mereka tidak tahu sedikit pun malady yang telah ditimpa pesakit. Mereka tidak tahu bahawa penderitaan yang mungkin telah mereka untuk generasi dan sudah tentu mereka tidak akan dapat membayangkan bahawa ada ubat, yang dalam dos yang sangat tinggi atau pencairan tertinggi bukan sahaja dapat mengubati pesakit tetapi juga menyebabkan semua generasi berikutnya kebal terhadap malady dengan kebarangkalian yang sangat tinggi.

A homeopati di hujung lain spektrum terkecil berminat untuk mendiagnosis penyakit ini. Ia adalah sedikit kebimbangan beliau apa bahan kimia yang tepat dalam apa peratusan yang beredar di dalam badan atau kumuhan seorang yang sabar. Perkara yang utama sekali dan hanya beliau mendiagnosis ubat yang gejala sesuai dengan tanda-tanda yang ditunjukkan oleh pesakit, iaitu ubat yang akan mengubati pesakit dan membetulkan imbangan semua bahan kimia dalam semua bahagian-bahagian dan juga kumuhan. Oleh itu untuk homeopati diagnosis yang bermakna mengenal pasti ubat yang mempunyai gejala yang sama dan dengan itu homeopati yang sentiasa diagnosis ubat.

Ini mewujudkan agak komplikasi apabila homeopati dan pengamal tradisional berlaku untuk berinteraksi dengan pesakit biasa. Doktor tradisional meminta homeopati tentang apa diagnosis dia telah dicapai. Jawapan homeopati dengan menamakan ubat dan mengenal pasti pencairan yang akan digunakan, yang jarang gagal untuk menyembuhkan pesakit. Satu boleh menghargai kejutan berdaftar di muka doktor pada diberitahu bahawa Tembaga 200 adalah diagnosis. Kita hanya boleh membayangkan tahap kejutan dan kejutan, apabila pesakit melaporkan suatu keringanan gejala hari berikutnya dan jumlah ubat dalam beberapa hari atau beberapa minggu sahaja dengan dos tunggal ubat didiagnosis.

Seseorang akan berfikir bahawa kejutan dan ayat-ayat itu akan mendorong doktor tradisional untuk belajar dan mengamalkan sistem yang indah ini homeopati. Tetapi, malangnya, mereka sebaliknya memilih untuk membentuk satu kumpulan dan terus memfitnah homeopati dan pengamal sebagai melucutkan hak masyarakat mungkin sistem yang paling murah dan paling pasti untuk tahan kesihatan yang baik dan pembasmian penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar