Kamis, 19 November 2015

Apakah ciri-ciri ubat White Oak Bark?

Apakah ciri-ciri ubat White Oak Bark?

Kulit kayu oak putih adalah astringen yang sangat kuat. Ciri-ciri perubatan kulit kayu oak putih adalah: ia boleh digunakan sebagai tonik, astringen dan antiseptik. A teh yang kuat dilakukan dengan kulit kayu oak putih sangat baik dalam leucorrhea dan rahim masalah. Ia juga akan mengusir cacing pin. Reneh sudu dalam segelas air sepuluh minit. Minum tiga cawan sehari.

Ia adalah salah satu ubat yang terbaik untuk buasir dan buasir, pendarahan, atau apa-apa masalah dalam rektum. Gunakan secara dalaman, dan mengambil enema. Untuk enema dan douches, curam yang sudu heaping dalam satu liter air mendidih tiga puluh minit, dan tekanan melalui kain. Gunakan sebagai panas yang mungkin. Menghentikan pendarahan dalam paru-paru, perut, dan usus, muntah darah, dan pendarahan mulut. Selain itu, ia sangat membantu untuk menghalang pelepasan atau kerugian malam pada waktu malam kerana keinginan seksual yang berlebihan atau keadaan lemah.

White Oak Bark tidak juga meningkatkan aliran air kencing, dan membuang batu karang dan batu karang tetapi ia juga memeriksa aliran haid yang berlebihan. Teh ini adalah baik untuk digunakan dalam scabs mandi dan kudis. Dalam demam ia membawa suhu ke bawah. Ia berguna untuk pundi kencing barah atau air kencing berdarah.

Masalah leher seperti goiter dan leher keras boleh mempunyai kesan yang baik dari White Oak Bark. Cemerlang untuk vena varikos. Mengambil teh secara dalaman, membasuh urat luaran dengan teh yang kuat. Dalam goiter, lipat tuala kecil, atau kali ganda beberapa kain hipoksia tipis beberapa kali untuk membuat memampatkan, dan melembapkan dalam teh yang dibuat untuk enema.

Anda perlu mengikatnya di leher, meninggalkan sepanjang malam, dan meliputi baik dengan kain bulu atau flanel. Teh diambil secara dalaman menormalkan hati, buah pinggang dan limpa, juga baik untuk tumor masuk dan bengkak-bengkak. Mandi varikos urat tiga atau empat kali sehari, mengurangkan teh yang sedikit jika ada luka terbuka. Ia juga baik untuk melembapkan kain dengan teh, membungkus kaki, dan tutup dengan baik dengan flanel. Ini juga akan mengurangkan bengkak di dalam tumor keras.

1 komentar:

  1. youtube - youtube-free
    youtube - youtube - free. Watch free movies of video. In this video you will find the best video youtube mp3 of your choice, you will find an unlimited variety of different genres.

    BalasHapus